Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego (Polska Bezgotówkowa) jest inicjatywą różnych uczestników rynku usług płatniczych w Polsce, w tym wydawców kart, agentów rozliczeniowych, oraz organizacji Visa i Mastercard, przy współpracy z Związkiem Banków Polskich oraz Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii. Program ten ma na celu wspieranie i promowanie akceptacji płatności bezgotówkowych przez przedsiębiorców.
Co daje przyłączenie do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego?
Przystąpienie do programu przez firmę Multipay oferuje przedsiębiorcom szereg korzyści, w tym zwolnienie z opłat za wynajem terminali płatniczych przez okres 12 miesięcy dla jednego terminala, a także zwolnienie z kosztów prowizji od transakcji dokonanych kartami Visa i Mastercard do wolumenu obrotu 100 tys. zł lub przez ten sam okres. Po 12 miesiącach, lub w przypadku wcześniejszego przekroczenia limitu obrotu, zaczynają obowiązywać standardowe warunki umowy.
Dla kogo dostępny jest Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego?
Program jest dostępny dla przedsiębiorców, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie akceptowali płatności bezgotówkowych oraz dla sieci handlowo-usługowych i franczyzobiorców z nie więcej niż 5 placówkami. Ważne jest, że firma może przystąpić do programu tylko raz.
Więcej informacji o Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego można znaleźć na oficjalnej stronie fundacji Polska Bezgotówkowa. Zainteresowani przedsiębiorcy mogą kontaktować się z organizatorami programu za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie, e-maila (kontakt@multipay.com.pl)) lub telefonicznie, dzwoniąc na infolinię pod numer 22 290 60 30